2014. augusztus 29., péntek

3-4. rész

Sziasztok:) Adrival megbeszéltük hogy mivel rövidek a részek így kettőt egybe írunk és minden pénteken este lesz új rész! Itt lenne tehát a 3-4 rész:) Kéz és lábtörést a sulikezdéshez;) Jó olvasást!

                                                                             Fancsy xx


UI.:szeretnék itt is boldog szülinapot kívánni a mi hősünknek Liam Payne-nek<3



-Nyisd ki azt az átkozott ajtót Natalie!-kiabálta dörömbölve
Nem tudom mit kéne tennem.Ki kéne nyitnom az ajtót?Mi van ha bántani fog?Ő bántana?Elvégre ő Nataliet keresi,és nem engem.Kinyitom az ajtót,és rohanok vissza az ágyba.
-Miért vagy te itt?-néz rám döbbenten,hogy engem talál itt,és nem Nataliet
-Itt élek.-motyogom
-Akkor hol van Natalie?-kiálltja újra
És…újra.
-Figyelj öcsi.Mit képzelsz,hogy bejössz ide,és elkezdesz kiabálni?Ez az én szobám is.Ha érdekel Natalie,menj és keresd meg,mert ahogy látod,nincs itt!-kiabálom vissza,még nála is hangosabban
Meglepődött,hogy én ilyen is tudok lenni.Hogy őszinte legyek,én is meglepődtem,mert általában nem szoktam kiabálni az emberekkel,de ő megérdemelte.És legalább elhallgattattam.Forgatta a szemét,sarkon fordult,majd elindult.Mi a fene volt ez?!A nap további részét azzal töltöttem, hogy Nataliet vártam,hogy kimagyarázza magát.Filmet néztem,és könyvet olvastam.Nem igazán élvezem az egyedüllétet,de pihentető.
-Rendben baby,készen leszünk 10-re.-mondta Natalie,amint nyitotta az ajtót
-Hol a pokolban voltál?-kérdeztem
Nem törődve velem,a szekrényben kutatgatott,gondolom valami ruha iránt.
-Gyerünk,készülj.-nevet,és a ruháimra mutat
-Gyere lusta szamár,kelj fel,és öltözz.-húz fel
-Minek is?-nézek rá
-Partiba a fiúkkal.-mondja
Gondolkodtam egy kicsit.
-Rendben.-mondtam,és lekezdtem keresgélni a ruháim között
Egy kék ruhát választottam.Tényleg megpróbálok ma szórakozni.
….
Bent vagyunk,és ugyanúgy néz ki mint a tegnapi ház,csak nagyobb,és több ember van itt.Hátranéztem,és Natalie meg Louis megint jól eltűntek. Csak arra tudok gondolni,hogy az a bunkó fiú,megint itt lehet.Remélem nem.A konyhába mentem.Kell egy ital.Megragadtam a legközelebb lévő piros poharat,és lenyeltem a benne lévő folyadékot.
-Stephanie!-halottam egy ismerős ír hangot
Körülnéztem,és Niallt láttam meg a kanapéról integetve.Odamentem hozzá,és leültem mellé.
-Azt hittem nem vagy egy parti típus.-mondja
-Nem is vagyok,csak Natalie ismét elrángatott,amíg ő Louissal van elfoglalva.-mondom
-Hát most itt vagyok,és nem vagy egyedül.-mondta mosolyogva
Felálltam mosolyogva.
-Akarsz táncolni?-kérdeztem
Igazán nem tudom miért,én nem szeretek táncolni.Felállt a kanapéról,és elfogadta az ajánlatom.Megragadtam kezét,és a táncparkettre húztam,az izzadt testeket arrébb toltam.A zene hangosabb mint tegnap,de nem bántam.Ránéztem,ő pedig elmosolyodott.Nyaka köré fontam kezem,ő pedig derekamra helyezte édes kezeit.Néztem,ahogyan kinyitotta száját,majd megnyalta ajkait.
-Hé,beszélni akarok veled.
A szeme elkerekedett.Nem akartam,hogy megszakítsuk a táncot.
-Megyek.-mondta mosolyogva Niall,és távozott a fiúkkal
Vártam Niallre,vagy 10 percig,de ő a kanapén ülve beszélgetett.Nem jött vissza.Nagyon csalódott vagyok.Ő egy kedves srác.Felemelem a fejem,és látom hogy közeledik.Láttam ahogyan az arckifejezése változott,miközben közeledett.Rám mosolygott,és leült mellém.
-Harry vagyok.

..........

A fejem lüktet a tegnap este miatt.Nem igazán emlékszem mi történt.Csak az, hogy kirohantam a házból,majd vissza,a szobába,amikor Harry odajött hozzám és leült mellém.Nem tudom hogy miért,de azt hiszem félek attól,amit Jason mondott.
-Ébresztő.-csiripeltem a telefonba
Jason felnyögött.Biztosan felébresztettem.
-Mit akarsz húgi?!
-Nos…miért nem akarod hogy azokkal a fiúkkal legyek?-kérdeztem
-Mert.-mondta határozodttan
-Kérleeeek,kérleeek.-könyörögtem neki,ő pedig ismét felnyögött
-Ők..egyszerűen nem jók.-mondta
Felsóhajtottam tompa válaszára.
-Huh..hát ők drogoznak,őrülten partiznak,meg aztán azt mondták bárkit megölnek egy szempillantás alatt.-hadarta
-Ó..mi is a nevük?
-Miért akarod tudni Stephanie?Beszélsz velük!??
-Nem..persze hogy nem.-hazudtam
-Jobb ha nem,és a nevük,Harry,Liam,Zayn,Louis és Niall..Végeztél a kérdezősködéssel?Kilenc óra van.-mondta nyűgösen
-Aha.-kuncogtam,és letettem a telefont
Natalie nincs a szobában…újra.Egyedül maradtam ismét,így elhatároztam hogy elmegyek egy csésze kávéért.Felvettem egy rövidnadrágot,egy fehér V nyakú felsőt,és a fehér Conversem.És elindultam megkeresni a legközelebbi kávézót.
…..
Beletelt majdnem harminc percbe.Egy csomó idegent kérdezgettem, hogy találjak egy nyomorult kávézót.Kicsi,de elég szép,és nyugalmas. Rendeltem amit szeretnék,leültem egy üres asztalhoz,és a kezembe vettem egy magazint.Az ajtó felett lévő dísz,dingelt egyet.És ha bárki bejön akkor megismétli.Ha engem kérdezel ez elég idegesítő.Próbáltam a legjobb tudásom szerint figyelmen kívül hagyni.Hallottam,ahogyan újra megszólal a hang,de nem egyszer,ötször.Ez olyan,mintha valaki szórakozna.Felnéztem kíváncsian,és öt fiút véltem látni,ahogy a fejük felett lévő menüt bámulták.Az első fiúnak szőke haja volt,és azonnal tudtam hogy ki ő.A másik fiúnak barna haja volt,és a farmerja szára fel volt hajtva.Tudtam hogy az Louis,felismerem az öltözködéséről.A következő fiú titokzatosnak néz ki.Koromfekete haj,tökéletesen felzselézve.A következő fiú,elég fitt.Ahogy a következőre néztem,kiköptem a kávém.A fürtök ismét előbukkantak.Harry.Húztam a magazint arcomba,imádkozva,hogy ne vegyenek észre.
-Stephaniee.-felnéztem,amint Niall kimondta a nevem
Miért nem maradtam a kollégiumba??Miután megrendelték az italukat,mind leültek az asztalomhoz.
-Tehát.Fiúk,ő Stephanie.Stephani,ő Zayn,Liam,Louis és Harry.-mutatott be Niall
Harryre néztem.Nem szólalt meg egész idő alatt,csak engem bámult. A híres ötös előttem ül.Egyikőjük sem tűnik “terroristának”.Zayn vicces volt,és a hangja nagyon édes.Liam személyisége imádni való.Louis rendkívül vicces,és nagyon kedves.Niall remek.Harry…egy bunkó volt. Amit mondtam,csak kiparodizálta,és viccet csinált belőle.Felálltunk,és mindenkit megöleltem.Harry még mindig ült,miközben a fiúkat megöleltem.Micsoda bunkó.Ránéztem,elbúcsúztam,majd kisétáltam az üzletből.Halottam egy dinget a hátam mögül.Hátra néztem.Meglepetésemre Harry sétált ki.Rohant felém,én pedig ott álltam, hogy felzárkozzon.Karja körül fonta derekam,majd a mellkasához húzott.
-Viszlát szerelmem.-suttogta
Libabőrös lettem a mély hangjától,és édes akcentusától.Ez volt eddig talán a valaha legszebb dolog amit valaha tett,mert én már találkoztam vele.Én még mindig ott álltam,és figyeltem ahogyan visszamegy a kávézóba.
….
Holnap már kezdődnek az órák.Gondolataimat valaki félbeszakította,aki az ajtónál állt.Harry állt ott.
-Kifelé.-hangom bosszús volt
-Miért baby?-nevetett-Csak jól szórakozom.-mondta
Felnéztem rá,és még mindig ott volt az arcán az a hülye mosoly.Megráztam fejem,és visszabújtam könyvembe.Már csak azt éreztem,hogy ujjai megérintik vállam.Lehajolt,és leült az ágyamra, mellém.
-Félsz?-nevetett-Ne félj.-váltott komolyra a hangja
Megragadta az állam,és arca felé húzta.Kezei megragadták derekam,és kicsit közelebb vonzott magához.Nem maradt köztünk hely.Ajkaink közeledtek.Szívem hevesen vert.Ajka lágy,és hihetetlenül jól csókol. Elhagyta ajkamat,majd nyakamat árasztotta el édes csókokkal.
-Harry.-nyögtem
Az ujjaim lementek nadrágjához,és akaratom nélkül lehúzták azt.Ölébe ültem,és éreztem,hogy keményedik.Ajkaim újra az övéi lehettek.Csípőm körbe-körbe mozgott.Ujjaimmal fürtjeibe túrtam.Harry óvatosan felállt,és egy óvszert vett elő zsebéből.Arcom átváltozott.
-Mi a baj kicsim?-arca zavart lett
-Nem..ma nem.Sajnálom.-mondtam
-Miért?-nézett rám szinte már könyörögve
-Alig ismerlek még csak 2 napja.-mondtam
-És?Én már csináltam idegenekkel.Ez  nem nagy ügy.-mondta és megfogta kezem
Fejem felemeltem rá.Mi a fene?!!
-Kifelé!-ordítottam
-Miért?-nézett rám
-Azt mondtam kifelé!-ordítottam hangosabban
Arcom égett,és szemem könnyes lett.Könnyek folytak le arcomon. Nagyszerű.Majdnem megtettük,most meg ő lát engem sírni?!Fantasztikus.
-Takarodj!-nyögtem ki,miközben már zokogtam
Valószínűleg nem tudja hogy mi az hogy kifelé,mert még mindig az ágyon ül.Ött ül üres arccal,és néz engem ahogy sírok.Felállt.Odasétáltam,és toltam,toltam,és toltam,míg az ajtón kívül nem volt.Gyorsan becsaptam az ajtót,majd bezártam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése