2014. augusztus 26., kedd

2. rész

Sziasztok:) Fancsy vagyok a másik író. Hoztam nektek a második részt;) Komizni és feliratkozni ér;) Jó olvasást! 
                                                                                                         Fancsy xx


Mi a fenéért hozott ide,és hagyott itt egyedül?Olyan szerencsétlen vagyok. Ott kellett volna maradnom az ágyban.Utálok úgy bulizni,hogy nem ismerek senkit körülöttem.Izzadt testek táncoltak mindenhol,a hangos zenére,és színesen  villogó fényekben.Natalie,azt mondta,hogy bulizzak,neki van egy kis dolga.Teljesen ártatlannak hittem,de ez csak első meglátás volt.Ő valójában egy kicsit jó,a sok rosszban.Egy lány,a kezembe nyomott egy italt.Nem akartam inni az első éjszakán,de ez az egy nem fog ártani.Lehajtotta,és az ital égette a torkom.
-Mi a pokol?-kiáltottam fel
Éreztem ahogy a hideg folyadék beteríti az egész ruhámat.
-Mindenem vizes te pöcs.-kiabáltam a srácnak
-Hatással vagyok a nőkre.-mondja nevetve,majd visszafordul a haverjához, mintha mi sem történt volna
Ez egy másik Brit fiú.Ebben az iskolában csak Britek vannak?!!Elindultam egy fürdőszoba után kutatva.Nem voltam megdöbbenve amikor megláttam Nataliet és Louis félmeztelen a fürdőben.
-Kifelé!-kiáltottam át a zenét nevetve
Kimentek a folyosóra,mintha semmi sem történne,és félmeztelen kerestek egy üres szobát.Próbáltam tisztítgatni az ingem,amit hideg ital terített be.
-Nyisd ki a kibaszott ajtót.-dörömbölt valaki
Sétáltam az ajtóhoz,majd kinyitottam.Természetesen!Ez a fasz volt aki kiöntötte rám az italt.Nem láttam lent az arcát tisztán,de valóban vonzó.A haját egy amerikai zászlós kendő fogta körül,és egy egyszerű fekete pólót viselt.A fenébe!
-Tetszik amit látsz baby?-mosolygott,ezzel felfedve két kis gödröcskéjét
Francba!Abba kell hagynom az emberek bámulását.Lassan közeledett felém az ajtóból,szívem pedig hevesen vert.Közeledett arcával,és amikor azt hittem megcsókol,megszólalt.
-Kimennél?Pisilnem kell.-suttogta
Hátat fordítottam,és kimentem,le a lépcsőn.Natalie nem nagyon hiányol. A folyosón sétálva,és egy dalt dúdolva találtam magam.Szerencsére a kollégiumban vagyunk,így megtaláltam a szobám.Besétáltam kimerülten, majd bezártam magam mögött az ajtót.Levettem nedves ruhám,és magamra kaptam a pizsamám.A Brit fiúra gondoltam,ahogyan rám borult itala,ahogyan a mosdóban közeledett.Nem tudtam aludni,szerettem volna pofán vágni.
…….
A telefonom világít,és a kellemetlenül hangos zene ébreszt fel.Ránéztem Natalie ágyára,ami üres.Hát persze.Biztos megint valahol Louisal van.A bátyám hív.Nem tudom miért hív,bár lehet hogy már hiányzom neki.
-Hé tesó.-mondta egy vidám hang
-Mit akarsz?-válaszoltam bosszúsan
Biztos szeretne valamit,ismét.
-Nos,valaki bal lábbal kelt fel.-nevet
-Haha,nagyon vicces.Na,mit akarsz Jason.-mérgelődtem
-Semm…-abbahagyta-Nos,csak figyelmeztetni akarlak,néhány haverom azt mondta,nem jó az az iskola.
-Ó,nézd csak.Az én kis tesóm.Ez fáj..aw.-ugrattam őt
-Komolyan Steph.Ezek az emberek nem jók.-hangja komoly
Aranyos hogy aggódik értem,de tudok vigyázni magamra.
-Igen?-kérdeztem
-Az egyik neve Louis.-mondta
Elkezdtem zihálni.
-Baj van?-kérdezi
-Öhh…nem semmi.Menj tovább.-hazudtam
-Rendben.Akkor a nevük,Louis,Harry,Liam,Zayn és Niall.-mondta
Leesett az állam,amikor kimondta a nevüket.Amikor halottam a két ismert nevet.
-Az a Niall gyerek ír,a többi mind angol.Steph vigyázz velük.Sok szart halottam róluk.-figyelmeztetett-Nem szeretném ha velük lógnál.-mondta
-Rendben.Köszönöm.-mondtam és letettem
Niallt és Louist ismerem,és nem tűnnek rossz embernek.De biztosan tettek valami rosszat,hogy a bátyám beszélt róluk.Olyan zavaros,de túl fáradt vagyok,hogy gondolkodjak.Szombat van,így nem kell tanulnom,majd csak hétfőn.Mielőtt becsuktam volna a szemem,lépteket halottam a folyosóról.Egy személy elkezdett dörömbölni az ajtón,amitől kiugrottam az ágyból.
-Nyisd ki a rohadt ajtót Natalie!-tudom hogy ki ez
Azt hiszi Natalie van a szobában.Ismerem ezt a hangot.Ez a srác volt tegnap este is.De mit keres itt!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése